Maść konopna do masażu mięśni, stawów, pleców 300ml Powiększ

Annabis - Maść konopna do masażu mięśni, stawów, pleców 300ml

Annabis Annabis

Nowy

Maść konopna o konsystencji żelu przeznaczona do częstego masażu bolących miejsc. Łagodzi bóle stawów i ścięgien, uwalnia napięcie z mięśni oraz łagodzi stany zapalne i obrzęki. Łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania. Ziołowa mieszanka, oprócz konopi zawiera wyciąg z kasztanowca, olejek kajeputowy i olejek z macierzanki.

Więcej szczegółów

brutto

Zwiększ zamówienie o 300,00 zł aby otrzymać BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ!

Opiis

Konopie mają silne działanie przeciwzapalne, lecznicze, uśmierzające ból, antybakteryjne oraz antywirusowe. Skutecznie pomagają nie tylko w poważnych schorzeniach, ale również stosowane miejscowo w postaci nalewki lub maści przynoszą ulgę oraz powodują szybkie gojenie nawet przy zwykłych problemach zdrowotnych.

Składniki

Woda, Gliceryna, Olej z nasion konopi, Alkohol denaturowany, Kkamfora, Karbomer, Trietanolamina, Olejek kajeputowy, Styraks, Olejek tymiankowy, Metylochloroizotiazolinon, Metyloizotiazolinon.

Stosowanie

Na chore miejsce aplikować 3-4 x dziennie.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Maść konopna do masażu mięśni, stawów, pleców 300ml